Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 23.07.2017, 09:39

Сайт вчителя математики Наголюк З.І.

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 114
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Перша ознака рівності трикутників

Урок №19

Тема уроку:      Перша ознака рівності трикутників.

Мета уроку:     Сформулювати і довести першу ознаку рівності трикутників за двома сторонами і

кутом між ними, вчити учнів знаходити рівні трикутники на малюнках, доводити їх рівність.  Сприяти розвитку спостережливості, вміння шукати аналогії під час  розв’язування задач за допомогою готових  малюнків з умовами.

Тип уроку:         Урок засвоєння знань, вмінь та навичок

Обладнання уроку: креслярські інструменти, мультимедійне обладнання, комп’ютери,

вчительська презентація «Перша ознака рівності трикутників»

Хід уроку

1.       Організація роботи класу

2.       Перевірка домашнього завдання (бесіда про отримані результати в домашній роботі, учням пропонується охарактеризувати спільні прийоми, методи розв’язування). Математичний диктант.

1). Трикутники розрізняють за … і …

2). Види трикутників за сторонами …

3). Види трикутників за кутами …

4). На екран проектується 1 малюнок двох рівних трикутників. Вказати рівні сторони

5). На екран проектується 2 малюнок двох рівних трикутників. Вказати рівні кути


6). Дві фігури називаються рівними,якщо …

3.       Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети уроку.

Учням пропонується сформулювати означення рівності трикутників,ознаку.

4.       Сприймання і первинне усвідомлення учнями першої ознаки рівності трикутників.

1). Формулюється і доводиться теорема. На екран проектується слайд із малюнком і ходом доведення (кожен наступний етап доведення появляється на екрані після кліку миші)


5.       Первинне закріплення вивченого матеріалу

1). Повторення формулювання першої ознаки рівності трикутників.

2). Формулювання алгоритму доведення рівності трикутників за першою ознакою рівності трикутників.

3). Усне розв’язування вправи №№ 249,250,251 (підручника)

4). Коментоване розв’язування вправ. Задача № 253 (підручника)

6.       Інструктаж з правил роботи за комп’ютером, правил перегляду слайдів.

7.       Розв’язування  задач за готовими малюнками.

1). Коментоване (учителем) розв’язання задачі 1, 2, 3 (слайди №4, 5, 6)

2). Коментоване (учнями) розв’язання задачі 4, 5, 6 (слайди № 7, 8, 9)

3). Робота в парах. Розв’язання задачі 7 (слайди №10).

4). Самостійне розв’язання  задачі 8 (слайд №11)

                Учні заповняють картку результатів роботи (відповіді до розв’язуваних задач), здають їх

учителю

8.       Підсумок уроку. Завдання додому: Читати §13, виконати вправи № 252, 254,255. 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Іванівна (09.02.2012) | Автор: Наголюк Зоя Іванівна E
Переглядів: 4269 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz