Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 26.04.2017, 20:32

Сайт вчителя математики Наголюк З.І.

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 113
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Уроки математики

Геометрія. 10 клас

Тема уроку: Перпендикулярні площини. Ознака і властивість перпендикулярних площин.

Мета уроку: формувати поняття перпендикулярних площин , домогтися засвоєння ознаки і властивості перпендикулярних площин, формувати вміння і навички  застосовувати дані визначення до розв’язування задач , звернути увагу на практичне застосування теми, сприяти розвитку логічного мислення, уяви.

План уроку.

1.       Організаційна частина.

2.       Перевірка домашнього завдання.

3.       Актуалізація опорних знань.

4.       Мотивація навчання.

5.       Вивчення нового матеріалу.

6.       Закріплення.

7.       Підсумок уроку.

8.       Домашнє завдання.

 Хід уроку.

1. Відмічаю відсутніх у класі, налаштовую на роботу. Сьогодні ми маємо дати відповідь на три запитання : «що вчити» , «як вчити», і  «для чого вчити» і перевірити просту істину  визначену ще Конфуцієм : «Три шляхи ведуть до знань : шлях міркувань – він найблагородніший, шлях наслідування - він найлегший і шлях досвід - він найгіркіший.» Кожен із вас повинен поставити перед собою цілі, над досягненням яких буде працювати на уроці. Подумайте, які це цілі.

   Щоб перейти до вивчення нової теми, ми повторимо теоретичний матеріал, який нам буде потрібний при вивченні нової теми і перевіримо домашнє завдання. Чи є у кого запитання до домашніх завдань?

2.   Давайте перевіримо, як ви справились із №452.

На екрані малюнок до даної задачі і що треба довести. За малюнком учень відтворює умову задачі і пояснює доведення.

 

3. Слайди по повторенню:

 

- взаємне розміщення прямих у просторі;

- взаємне розміщення прямої і площини;

- кут між прямою і площиною;

- взаємне розміщення площин;

- ознака перпендикулярності прямої і площини;

- теорема про три перпендикуляри;

- залежність між паралельністю і перпендикулярністю прямих і площин.

 

4. Ми з вами пригадали, як можуть бути розміщені площини у просторі. А наведіть приклад , де вибачите у класі перетин площин. А як на вашу думку повинні бути розміщенні дані площини? А як перевірити , що дані площини перпендикулярні? А це і буде темою і метою нашого уроку.

 

5. Введемо спочатку поняття кута між площинами .На екрані малюнок, даю визначення кута між площинами, учні виконують малюнок у зошитах. А чи залежить градусна міра кута від вибору  точки на прямій перетину і чому? А як ви думаєте, чому дорівнює градусна міра    кута між паралельними площинами? А якщо кут між площинами дорівнює  ?

    На екрані слайди, учні малюють малюнок у зошит.

               А яка умова повинна виконуватись, щоб площини були перпендикулярні? Тобто, ми       повинні дати відповідь на запитання, яке ми поставили перед собою на початку уроку. Відповідь на це запитання дає нам ознака і властивість перпендикулярних площин.

    На екрані слайд, формулюю ознаку, учні виконують малюнок у зошити і записують скорочено умову теореми.

   А якщо у піраміді провести переріз, який проходить через висоту , то як на вашу думку будуть розміщені площина перерізу і площина основи і чому?

   На екрані слайд із властивістю, формулюю , учні виконують у зошитах із скороченим записом.

Робимо висновок: щоб обґрунтувати перпендикулярність двох площин, треба знайти в одній із них пряму, перпендикулярну до лінії перетину площин.

Отже, ми дали відповідь на наше запитання.

6. А зараз закріпимо вивчений матеріал.

На екрані малюнки і з умовами задач №470, №471, №472, №474, які учні розв’язують усно.

Робота з підручником:№475 виконують у групах, відповіді звіряємо.

№483 виконують в парах із коментуванням. 

Біля дошки розв’язуємо №485 і №488

7. Підводимо підсумок уроку:

На екрані усні завдання №478, №479.

Оцінюю активних учнів, дякую за урок.

Д./з  п.13; №476; №484; №486(1).

Пошук
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz