Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 23.07.2017, 09:47

Сайт вчителя математики Наголюк З.І.

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 114
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Алгебра. 7 клас (продовження)

Перейти на попередню сторінку (уроки 15-27)

 

Урок 29. Тема. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки.
     
Мета уроку: сформувати поняття розкладання многочлена на множники, формувати вміння розкладати многочлени на множники способом винесення спільного множника за дужки; розвивати культуру математичного мовлення й записів; виховувати працьовитість, наполегливість.
      
Урок 30    Тема. Розв’язування задач, які передбачають розкладання многочле-нів на множники способом винесення спільного множника за дужки.
     
Мета уроку: сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки; розвивати уміння робити висновки, творчі здібності; виховувати прагнення до знань, активність.
           
Урок 31    Тема. Розкладання многочленів на множники способом групування.
     
Мета уроку:  сформувати поняття способу групування розкладання многочленів на множники, формувати вміння розкладати многочлени на множники способом групування; розвивати навички самоконтролю, логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати наполегливість, скрупульозність.
           
Урок 32    Тема. Розкладання многочленів на множники способом групування.
     
Мета уроку: удосконалити вміння учнів виконувати розкладання многочленів на множники способом групування; розвивати вміння працювати за аналогією, кмітливість; виховувати прагнення до знань, упевненість у власних силах.
      
Урок 33    Тема. Розв’язування задач, які передбачають розкладання многочленів на множники способом групування.
     
Мета уроку: сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають розкладання многочленів на множники способом групування; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати наполегливість, самостійність.
      
Урок 34    Тема. Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів.
     
Мета уроку: домогтися розуміння, що запис a^2 ± 2ab + b^2 = (a ± b)^2 є розкладанням многочлена a^2 ± 2ab + b^2 на два множники, кожний з яких дорівнює a ± b; формувати вміння визначати, чи можливо поданий многочлен розкласти на множники, застосовуючи формулу a^2 ± 2ab + b^2 = (a ± b)^2, вміння перетворювати многочлен у квадрат суми або різниці двох виразів; розвивати навички самоконтролю; виховувати культуру мовлення, відповідальність.
      
Урок 35    Тема. Розв’язування задач, які передбачають перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів.
     
Мета уроку: сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів; розвивати творчі здібності, кмітливість; виховувати відповідальність, упевненість у власних силах.
      
Урок 36    Тема. Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів.
     
Мета уроку: сформувати вміння розкладати на множники різницю квадратів двох виразів; розвивати навички самоконтролю, уміння робити висновки; виховувати прагнення до знань, акуратність.
      
Урок 37    Тема. Розв’язування задач, які передбачають розкладання на множники різниці квадратів двох виразів.
     
Мета уроку: удосконалити вміння розкладати на множники різницю квадратів двох виразів; сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають розкладання на множники різниці квадратів двох виразів; розвивати культуру математичного мовлення й записів; виховувати упевненість у власних силах, відповідальність.
      
Урок 38    Тема. Розкладання на множники суми й різниці кубів.
     
Мета уроку: сформувати вміння розкладати на множники суму й різницю кубів; розвивати навички самоконтролю, логічне мислення, уміння діяти за аналогією; виховувати принциповість, активність.
      
Урок 39    Тема. Розв’язування задач, які передбачають розкладання на множники суми й різниці кубів.
     
Мета уроку: удосконалити вміння розкладати на множники суму й різницю кубів, сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають розкладання на множники суми й різниці кубів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати наполегливість, цілеспрямованість.
      
Урок 40    Тема. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.
     
Мета уроку: сформувати вміння розкладати многочлени на множники, застосовуючи різні способи; розвивати навички самоконтролю, логічне мислення, вміння застосовувати знання у видозмінених ситуаціях; виховувати наполегливість, відповідальність.
      
Урок 41    Тема. Розв’язування задач, які передбачають застосування різних способів розкладання многочленів на множники.
     
Мета уроку: удосконалити вміння розкладати многочлени на множники, застосовуючи
різні способи; сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування різних способів розкладання многочленів на множники; розвивати творчі здібності, пам’ять, увагу; виховувати активність, прагнення до знань.
      
Урок 42    Тема. Підсумковий урок з теми «Розкладання многочленів на множники».
     
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми ««Розкладання многочленів на множники»», підготувати учнів до написання контрольної роботи; розвивати навички самоконтролю, вміння узагальнювати інформацію, пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість.

Успішної контрольної роботи!           

Пошук
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz